Co blokuje klientów przed zakupem w Twoim sklepie?

Co blokuje klientów przed zakupem w Twoim sklepie?

2 listopada 2018 0 By addmin5

Zastanawiałeś się kiedyś, co najbardziej blokuje ludzi przed zakupami w internecie? Oczywiście chodzi o brak zaufania. Robiąc zakupy przez internet, potencjalny klient nie ma kontaktu z produktem czy obsługą. To sprawia, że mimo świetnych ofert, barwnych opisów, wysokiej jakości zdjęć, nie sprzedajesz wystarczająco dużo. Zapewniając o bezpieczeństwie zakupów oraz budując zaufanie potencjalnego klienta, jesteś w stanie znacznie zwiększyć sprzedaż. Możesz tego dokonać w kilku, bardzo łatwych krokach.

Regulamin, polityka prywatności, zasady zwrotu

Dokumenty te powinny być profesjonalnie napisane oraz umieszczone w łatwo dostępnym i widocznym miejscu dla klienta, na przykład w stopce strony. Dziś nie musisz sam spędzać wielu godzin lub dni na analizowaniu prawa oraz samodzielnemu sporządzaniu tych tekstów. W internecie z łatwością znajdziesz programy, które wygenerują Ci dobrej jakości dokumenty. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z ich treścią przed umieszczeniem na stronie!

Gwarancja

Tworząc stronę każdego produktu, koniecznie umieść informację o gwarancji oraz możliwości zwrotu. Najlepszym rozwiązaniem jest umieszczenie graficznego obrazka w okolicy przycisku “Kup teraz”. Dodatkowym atutem będzie również informacja o zwrocie pieniędzy. Mimo, że jest to obowiązek każdego sprzedającego, widoczna informacja na ten temat, może przekonać potencjalnego klienta.

Bezpieczne płatności

Ostatnim krokiem jest zapewnienie o bezpiecznym przepływie pieniędzy. Tutaj również najlepszym rozwiązaniem jest umieszczenie grafiki w okolicy przycisku na każdej stronie produktu. Warto również umieścić tę grafikę na stronie tuż przed dokonywaniem płatności przez klienta.

Stosując się do podanych wskazówek, z pewnością bardzo szybko zauważysz zwiększoną sprzedaż!