Omnichannel – skuteczne monitorowanie

Omnichannel – skuteczne monitorowanie

8 marca 2019 0 By addmin5

Omnichannel  – nowoczesny sposób sprzedaży

Omnichannel to koncepcja XXI wieku, której główną myślą jest przenikanie się marki czy produktu z klientem poprzez różnorodne kanały dostępowe. Absolutnie nie można traktować omnichannel jako popularnej sprzedaży internetowej.

Omnichannel – istota

Jest to strategia polegająca na wielokanałowej komunikacji z klientem, zarówno offline jak i online. Współczesny klient, posługujący się różnymi narzędziami komunikacji i wysokimi wymaganiami dotyczącymi komfortu zakupu wymaga możliwości ich dokonywania zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym, przy pomocy komputera, laptopa, telefonu czy tabletu. Klienci oczekują sprawnej wysyłki, bądź chociażby możliwości odbioru w sklepie stacjonarnym. Przed zakupem szukają pełnej oferty, pokazania dostępności produktu, szybkości dostawy czy formy oddania, wymiany lub reklamacji towaru. Omnichannel to nowoczesna, innowacyjna myśl polegająca na zintegrowanym, wielokanałowym oddziaływaniu marki na klienta.

Omnichannel monitoring

Omnichannel monitoring to wzajemne przenikanie się klienta z marką, a więc nie tylko silne, wielowątkowe oddziaływanie na klienta, ale również doskonałe narzędzie służące do pozyskiwania danych, ich analizie i skutecznym wykorzystaniu. Omnichannel monitoring jest więc dokładnym sposobem na poznanie preferencji klientów dotyczących między innymi: zachowań przy zakupach, preferencji wyboru zarówno produktu jak i czasu czy metody zakupów, reakcji na promocje czy sposobu komunikowania się sklepu z klientem.

Więcej informacji na https://dealavo.com/pl/tag/omni-channel-pl/